Branded Space & Wayfinding
Disciplin

En bygning og interiør er en oplagt måde for en virksomhed at udtrykke sit brand på. Vi kommer med en holistisk tilgang til arkitektur og design. Derfor sørger vi altid for, at bygningen eller interiøret udtrykker vores kunders brand og har en intuitiv wayfinding.
’Branded space’ handler om at projicere en virksomheds eller et brands identitet ud gennem designet og i oplevelsen af de fysiske omgivelser.
Grafisk design og skilte er vigtige visuelle elementer i designet, samtidig med at subtile, indirekte ideer og funktioner giver rummene den fulde oplevelse af et brand.
Vi vægter det højt at forstå det unikke ved vores kunders visuelle identitet og brand, så vi på den måde kan skabe et sted, som folk kan relatere til.
Vi forsøger altid at skabe inspirerende og mindeværdige kundeoplevelser, hvad enten det drejer sig om detailhandel eller om at opbygge stærke relationer mellem medarbejdere og arbejdsgivere for at understøtte Employee Value Propositions (EVP). På den måde kan et ’branded space’ både understøtte kundeloyalitet, positioneringen af et brand samt tiltrækning og fastholdelse af medarbejdere.
Vi sikrer og rådgiver om en intuitiv wayfinding, der tager hensyn til brugerne og sikrer, at de nemt kan finde rundt.
Udforsk vores projekter
Copenhagen, Denmark
Design understøtter kulturel transformation af ikonisk hovedsæde
Maersk
Copenhagen, Denmark
Prisbelønnet hovedsæde favner selskabets identitet og kultur
Aller Medier
Marmormolen, Copenhagen, Denmark
Mennesker forbundet af ikonisk arkitektur
Marmormolen
Udforsk vores andre discipliner